İnceleme Kırmızı Saçlı Kadın Ahmed Arif’in Leylâ Erbil’e Mektupları Edebiyat Ödülleri Sorunu İşçi Gözüyle Grev Filmine Bakış İçtihad Kapısı ve Tarihsel Düzey Karabasandan Doğan Roman, Kırmızı Pazartesi Coğrafya Kardeşliğinden Bir Tahir Abacı Yazısı Kendi Yurdunda Sürgün Ya da “Kısaltır Geceyi Dayandığın Her Kış” “Kör Bir Geceydi” Dur İhtarı Bir Hayat Karın Karanlığından Kuru Otlara: Dinmeyen “İdeoloji” Berivan Kaya’nın İlk Romanı: Bay CH Sözlerin İzleri… “Tragedyayı Oynarken” ‘Bir Meram’ı Olanların Romanı: Suni Tebessüm Olup Bitenler Üzerinde Kafa Yormalı İnsanlık Kadınlar Memnuniyetsizlik Duyamayacak Kadar Yorgundur Yaşam Sonlardan Oluşmaz Türkiye’de Kadın Mücadelesinin “Gayrıresmî Tarih”i- Osman Tiftikçi’nin Kitabı Üzerine “Karşı Yazılar” “Hadi Gülümse” “Su da Susar” mı? Ortaya Verdiğin Selam Askıda Kalıyor Artık “Musa Anter Destanı” Kalabalıklarda Adresini Arayan İç Çekişlerimiz “Kültür Sanat ve Toplumsal Dönüşümler” Üzerine Eleştirel Değinmeler Yalnızlık Dünyayı Doldurmuş Bir “Galiz Kahraman” – İhsan Oktay Anar “Şairler ve Komünist” Üzerine Kısa Değinmeler “Sabah Kasidesi” “Şairler Kahvehanesi” Üzerine Bir Değerlendirme “Ramiz Bey ve Torunları” Masalların Kardeşliğinde: “Dersim Masalları” Murat Ka’nın Çoğul Tarihi’nin İzinde Okuma Denemesi Toplumsal Bellek Nasıl Korunup Anlatılmalı? “İç Çekişlerimiz” “Kültür, Sanat ve Toplumsal Dönüşümler” “Ne Geçmiş Tükendi Ne Yarınlar” Anılarıyla Ölümü Yenenler Kötülüğe Övgüye Doğalcı Yaklaşım: Yeşil Peri Gecesi Sfenks Çatlağı: Sömürü Düzenine Bir Başkaldırı Devrimci Bir Monad: “Sabah Kasidesi” Gerçekçi Gelenek ve Meta Fetişizminin Romanı: Yenişehir’de Bir Öğle Vakti 971